Beloningsbeleid

Onze medewerkers, zowel het commercieel als het administratief personeel hebben een vast inkomen en ontvangen geen provisie die gerelateerd is aan een advies naar een klant toe. Hierdoor zijn er geen prikkels aanwezig om hoe dan ook te moeten “scoren”. De motivatie om te komen tot een advies ligt in een stuk klanttevredenheid en het juiste advies voor de klant.

De adviseurs beschikken over een lease auto om hun mobiliteit te garanderen. Wanneer dit noodzakelijk is, kan het zijn dat de medewerkers een vergoeding krijgen om thuis te kunnen werken. Dit is gebeurd tijdens de Corona crisis.

Hoewel wij een gezonde onderneming willen zijn, zijn er geen targets opgelegd aan de medewerkers. Wel vindt er jaarlijks en soms tussentijds een evaluatie plaats met de medewerkers individueel. Dan wordt tevens bekeken in hoeverre er een eventuele aanpassing van het salaris van toepassing is.

Onze medewerkers doen mee aan een pensioenregeling die deels door de werkgever en deels door hen zelf wordt voldaan. Cursussen/opleidingen/workshops worden vergoed door de werkgever als stimulans om in het vakgebied “up to date” te blijven.